Kontakty

Otevírací hodiny

Po-Ne: 11-21h

Adresa

Super Pizza Kroměříž
Nádražní 2346, Kroměříž
IČ. provozovny: 1001604261

Provozuje

KMPUB s.r.o
U Trati 4499, Kroměříž 767 01
IČ.: 29200571
Zodpovědná osoba: Svatopluk Zháněl

Sledujte naši facebook stránku Super Pizza Kroměříž

Obchodní podmínky


OBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky se řídí zákony ČR

PŘEDMĚT ČINNOSTI

Předmětem činnosti je výroba a následný rozvoz čertvě upečené pizzy, hotových jídel a potravinářského zboží v Kroměříži a blízkém okolí.

PRODUKTY

Fotografie nabízených výrobků jsou pouze ilustrační. Nabízené produkty nebo zboží mohou být dočasně vyprodány. Nápoje a přílohy se rozvážejí pouze s pizzou nebo hlavním jídlem. Alkoholické nápoje a tabákové výrobky neprodáváme osobám mladším osmnácti let.

DORUČENÍ OBJEDNÁVEK

Cílem je doručení objednaných produktů a zboží v co nejkratší době. Doba dodání je od 30 minut do 90 minut. Časové objednávky  (objednávky na konkrétní čas) doručujeme v časovém rozmezí +- 15 minut od určeného času. Online objednávky na konkrétní čas jsou možné pouze tentýž den, Pokud si chcete objednat na další dny dopředu, je to možné pouze telefonicky. V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky (dopravní komplikace, nehoda, zhoršené povětrnostní vlivy atd.),může dojít k opoždění objednávky. V tomto případě podá pracovník informace o čase dodání. Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (krádež, výpadek energií, přerušení dodávky vody atd.), nenese provozovatel zodpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu. Objednávku doručujeme na nejbližší možné místo k zaparkování. Cena dopravného se může lišit v závislosti na vzdálenosti či časové náročnosti dojezdu od provozovny na adresu doručení. O ceně dopravného a době doručení je zákazník informován na webu v košíku. Zákazník má možnost osobního vyzvednutí objednávky na provozovně zdarma. Za délku doručení se považuje čas od přijetí objednávky provozovnou do kontaktování zákazníka naším kurýrem. V případě online objednávky Vám přijde doklad s časem objednávky a doručení, objednaným zbožím a celkovou částkou emailem. V případě telefonické objednávky Vás bude informovat obsluha. Provozovatel si vyhrazuje právo stanovit individuální výši minimální objednávky (nápoje a přílohy nevozíme samostatně) a právo nerozvážet do některých oblastí. O minimální výši objednávky je zákazník předem informován v košíku, při nesplnění této podmínky nebude objednávka systémem akceptována.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Za produkty a služby je možno platit v hotovosti, gastrostravenkami (Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Dejeuner), nebo platební kartou přímo u kurýra při doručení objednávky. Do zbylé hodnoty stravenek peníze nevracíme. Zákazníkům doporučujeme ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. Kurýři z bezpečnostních důvodů u sebe nemají více než 1000,- Kč v hotovosti. Prosíme tedy, abyste v případě platby bankovkou 1000,- Kč a vyšší uváděli tuto skutečnost do poznámky, případně o tom provozovnu informovali telefonicky. Veškeré platby jsou prováděny v české měně (CZK). Všechny ceny našich produktů jsou uváděny včetně DPH.

REKLAMACE

Doporučujeme na místě zkontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud je cokoliv v nepořádku, je zapotřebí neprodleně kontaktovat telefonicky provozovnu. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna zboží. Nové zboží bude dodáno v co nejkratším termínu. Zboží lze reklamovat pouze v den, kdy bylo zakoupeno. Na reklamované objednávky z předchozích dní nelze brát zřetel. Zákazník má v mimosoudním řešení právo obrátit se na třetí stranu, tou třetí stranou je Česká obchodní inspekce. www.coi.cz

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Z hlediska nabízeného sortimentu služeb není možné od smlouvy odstoupit bez telefonického souhlasu provozovny. V případě, že zákazník brání úmyslně či neúmyslně převzetí zboží (nebere telefon, chybně zadá kontaktní údaje), nepřevezme a neuhradí zboží a nekontaktuje provozovnu v časovém limitu pro doručení stanoveném provozovnou, provozovna má právo takovouto objednávku stornovat a požadovat její úhradu.